poniedziałek, 19 października 2015

Dla fana Dusty samolot

Witajcie.
Dzisiaj do zaprezentowania mam czapkę.
Powstała na życzenie pewnego 4 latka, który
bardzo lubi bajkę "Samoloty".
Bohaterem jest Dusty.
Więc i takiego czapusia w stylu Dusty wykonałam.










Czapusia z mileusiej włóczki Everyday Himalaya

szydełko 5mm

Tymczasowo brak mi na miejscu prawdziwego ludzia co by mi robił za modela.Ale myślę że focie są wystarczające.
Mały koleżka zapewne będzie zauroczony czapką.
Tworzyłam ja z czystą przyjemnością.
Lubie wyzwania.

Zapraszam rónież na rozdawajkę u marzycielki


.
Pozdrawiam i do miłego.

" Komu w drogę temu trampki"



6 komentarzy:

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...