środa, 10 czerwca 2015

Wszystko dla Grzesia

Witajcie.
Oj słabo u mnie z tymi wpisami.
Dzisiaj przedstawiam wam Grzesia.
Grzesio fika i bryka na kocyku który mu zrobiłam.
Wybrałam włóczkę Himalaya  mercan
Bawełenka - nie grzeje i nie chłodzi 
Kolorki: brąz, delikatny turkusik, szary i biel.
Wzorek wybrałam takowy co by z czasem powiększać kocyk co do rozmiaru ludzia 


buciki wręcz nie do uchwycenia na młodym :)






Oprócz zestawu zrobiłam własnoręcznie karuzelę z samolotami .
Użyłam włóczek z domowych zasobów...bawełna i akryl.
Kółko jako baza do karuzeli -styropianowa obręcz.









Grzegorz uwielbia się w nią wpatrywać.
Napawa mnie to dumą i radością,
że taki mały ludź potrafi się cieszyć z moich tworów :)))

To by było na tyle...
brykam dziergać sowy ....
Dziękuję że mnie odwiedzacie i sypniecie dobrym słowem..
Buziaki :*

Nie ma nic szlacheckiego w byciu wyższym nad drugimi. Prawdziwe szlachectwo, polega na wznoszeniu sie ponad samego siebie



9 komentarzy:

  1. Jaki słodziak :), Fajny komplecik a kolorki bardzo mi się podobają, karuzela świetna kolorowa, wesoła i mięciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplecik i samoloty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna mysia :) i samolociki genialne !

    OdpowiedzUsuń
  4. karuzela jest rewelacyjna! a czapeczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplet dla maluszka :-) Pięknie w czapeczce wygląda maleńki chłopczyk :-)
    Karuzela wspaniała!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale boska karuzela! A twój Grześ jest rozkoszny. A co do wpisów: ja podziwiam, że ty w ogóle masz czas na wpisy, wcale nie jest słabo.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jaka radość samoloty rewelacja i ten kocyk wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale Aniu - a Młody przystojniak, że ho.ho - pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzesio cudnie wygląda w czapeczce :)
    Komplecik piękny i w fajnych kolorkach. Super pomysł z dorabianiem w miarę wzrostu.
    Karuzela jest boska! Mały musi być zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...