niedziela, 16 listopada 2014

Na świński ryj !!!

Chrum chrum !!!!
I tak oto tym świńskim akcentem zapraszam was do zapoznania się z moim nowym tworem.
Najstarszy z synów zapytał mamusi czy nie wykonałaby świnki .
Nie mogłam się oprzeć jego propozycji i rachu ciachu powstała oto ta świnia !!!


Świnka w scenerii pirackiej 


Marcinek stwierdził że jego świnka musi mieć większy ryjek niż w oryginale.
Mówi i ma !!!
To ci ryjek z prawdziwego zdarzenia.
Strasznie długo kombinowałam jak go stworzyć. 
Kształt owalny a potem wypukły...
Namachałam się tym szydełkiem ale w końcu go dopracowałam.
Dziurki w nosie asymetrycznie.
Oczy i uszy tak samo. 
Bardzo zadowolona jestem z mojego pierwowzoru.
Niektórym się tak bardzo spodobało to zwierzę że muszę hurtowo zacząć je robić !!
Co niezmiernie mnie cieszy !!
Tydzień zapowiada się zielony i z ryjem !!!
Żeby nie było że tylko szydełkiem macham.
W krzyżykach pracuję powoli nad dużym projektem.
W kolejnym poście się pochwalę :)
A teraz brykam do zielonego.
  Ahoj !!!!!

ps.

przypominam o Łapaniu Licznika


"Postęp to nie tylko budowanie od nowa, ale także dodawanie następnego pietra do tego co juz istnieje."

8 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszło wykonanie świni, synek na pewno jest dumny z mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ryjek :)) - nie ma to jak zdolna mama.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny stworek :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  4. to Ci świnka wyszła :D fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna świnka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super świnie. Kiedy zrobisz króla i rudzielca do kompletu? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój chrześniak uwielbia angry birds :) świnka wyszła niesamowicie, masz talent.

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...