wtorek, 22 kwietnia 2014

Znaleziona szkatułka

Witajcie po tym świątecznym szaleństwie...
Całe święta objeździłam najbliższych ,
 objadłam się i padłam na koniec 
ze zmęczenia. 
Niby dwa dni ale intensywnie spędzone.
Pysznie rodzinnie i w gronie przyjaciół :)
Mam nadzieję że tak samo miło spędziliście ten  czas

Jakiś czas temu na lumpkowych wędrówkach natrafiłam na pewną szkatułkę.
Taka pozłacana , z wieczkiem.
Zajrzałam do środka , a tam wszystko od wieczka luźne;
 idealnie na wstawienie haftu.
 A takowy znalazłam w tym samym sklepie - kubusiowy wzorek.
Szkoda aby się zmarnował.
Już wyszyty i idealny rozmiarowo do mojej szkatułki.
Niestety nie zrobiłam zdjęcia szkatułki w pierwotnym jej stanie.
Więc pokazuję efekt końcowy :)




Jest przecudna, niewielka.
Idealna na moje błyskotki :)

 Uwielbiam buszować w takich sklepikach.
Tym bardziej jak można znaleźć takie małe cudeńka , perełki....
Też tak macie ?

Pozdrawiam serdecznie i do miłego


9 komentarzy:

  1. prześlicznie wyszło! ale Ci sie udało skarb upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale ją ozdobiłaś!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sklepy a jeszcze jak znajdę jakieś skarby to jestem przeszczesliwa :) gratuluję łupu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna... tylko zdjęcia takie malutkie zrobiłaś.... przyjrzałabym się....

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie się prezentuje Aniu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ci zazdroszczę takiego znaleziska. Pięknie ozdobiłaś wieczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yes !!! .......Teraz widzę wszystko !!!! ............Jest cudna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft nadał szkatułce niezwykłego charakteru.

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...