wtorek, 18 czerwca 2013

RP project

Witajcie. Dzisiajeszy post to ranny post. Jest pare minut po 6 rano. Cjhłopaki moje id 5 rana są na nogach czyli ja też 
Tochyba juz kwestia przyzwyczajenia do nie marudzenia przy tak wczesnym wstawaniu. Plus jest taki że dzień jest dłuższy.....Mimo tego czas i tak szybko pedzido przodu.
Dzisiaj pokażę wam mojego RP. 
Już mu się oko wyłoniło












Jak widać po lewej stronie kanwy mam mały zaciek -kawowy  :)
Powstał za sprawą najmłodszego mojego potomka. Na szczęście hafcik to przykryje ale i tak zejdzie po praniu zapewne :)
 RP powoli powstaje , co chwila zmiana kolorku, i trzeba się skupić przy takim hafcie aby się nie pomylić. A oto przy trójce dzieci łatwo . Termin za 27 dni.....
Dziękuję za wspaniałe komentarze, dziękuje stałym bywalcom i witam nowych obserwatorów. niezmiernie mi miło was gościć w moich skromniutkich blogowych progach
miłego dnia,  tygodnia, miesiąca :)

" Jest tylko jedna zasada:
nie krępowaćsię i robić to, na co ma się ochotę. 
Każdy ma prawo do własnego szczęścia "
Sławomir Mrożek

18 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego. Pozdrawiam, AGnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada sie piękny obrazek, okulary są, znaczy swój człowiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!!! Robi wrażenie! A zaciek kawy - przecież pod kolor reszty pracy, więc nic nie szkodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i pracochłonna praca. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda na tej beżowej kanwie :) Trzymam kciuki, żebyś zdążyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie.Zawsze zachwyca mnie obowiązkowa dokładność w tych haftach:)Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny z postu na post piękniejszy!! Podziwiam za świętą cierpliwość - ale przy "takich" asystentach :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jaki misterny hafcik, ile tam kolorow! Podziwiam!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, jestem pod ogromnym wrażeniem. To będzie piękny portret.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ci idzie. Czekam na kolejna odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też jestem bardzo ciekawa następnej odsłony...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow !
    Projekt niezwykły, kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Projekt bardzo pracochłonny, życzę dalszej wytrwałości a efekty na pewno wynagrodzą Twój trud

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też wstaję o 5 ;))))))) ciekawy haft, tak jak masz napisane, małymi kroczkami, ale do przodu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Rogucki będzie piękny na tym Twoim dziele :) Pozdrawiam zaraz zapodam sobie Come :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafcik wygląda już całkiem okazale ;) Czekam na dalsze efekty i oczywiście na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna praca:) Podziwiam Twoją cierpliwość - to musi być niezwykle czasochłonne zajęcie:) Czekam na efekt końcowy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo czaso- i pracochłonny ten Twój haft,ale na pewno warto wziąć się za coś większego, wtedy i satysfakcja większa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...