sobota, 24 listopada 2012

Gwiazdeczki adwentowe oraz MUSE

Witajcie, dzisiaj z rozmachu post. Ostatnio wzięłam się za haftowanie na lnie. Tym razem ma to być kalendarz adwentowy. Składać się będzie z różnokolorowych gwiazdek. Każda w innym kolorze. Haftuję na drobnym lnie ( rozmiaru nie znam), kratka w kratkę. Najtrudniej jest z nićmi metalizowanymi. Ale jak już wiecie mam na nie sposób - krótkie odcinki i pętelka na końcu oczka igły.  Mam ich już 7 sztuk. W czasie adwentu będę je systematycznie doczepiać do tablicy, ze względu  że to strasznie czasochłonne i być może przed pierwszym grudnia się nie wyrobię :D a oto moje gwiazdy


DMC E130


DMC E990

DMC E980






DMC E135


DMC  E3852


DMC 115


niebieska gwiazdka DMC 121


efekty bardzo mi się podobają, chociaż chciałabym więcej użyć nici metalizowanej,ale zostały mi same jasne kolory które na tym lnie zanikają. Więc muszę je wykluczyć z projektu. 


 A teraz dowiecie się dlaczego z rozmachu post jest.
Otóż dzisiaj wróciłam z Łodzi gdzie z małżonkiem wybrałam się na koncert, mojego ulubionego zespołu MUSE. Było niesamowicie Arena wypchana po same brzegi fanami którzy chcieli ich usłyszeć jak i zobaczyć na żywo.   Po nie spaniu od ponad doby, oraz zakwasach po fikaniu i tańczeniu podczas koncertu, działam na tak zwanej głupawce. A oto mała pamiątkowa fotka.

 Na zdjęciu jestem z małżonkiem oraz z kumpelą wraz z synkiem i jej siostrą. Tą blondyneczkę zapewne niektórzy z was poznają  - bo to nasza Katarzyna z Niteczki w sieci.  Po środku jej siostra Marysia zdolna bestia, bo wykonała owy sztandarek :D  a małżonek jak zwykle przyprawił mi owe palcowe poroże. 
Uwielbiam takie wypady, podróż pociągiem i zew krwi   -  "czas na przygodę ".   
A teraz moi mili czas na odpoczynek, gwiazdki muszą poczekać do jutra bo w tym stanie więcej szkód narobię niż postępów.

Do następnego......

"Każda mijająca chwila to szansa, aby wszystko odmienić"



6 komentarzy:

  1. Gwiazdki świetne, bardzo jestem ciekawa całości...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale gwieździście u Ciebie... wyszywane nie tylko;) takie wypady to super sprawa:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się jeszcze nie ogarnęłam hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu zapraszam po wyróżnienie! Będzie mi miło! Buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...