środa, 3 października 2012

Radosne wieści - wyróżnienie SO SWEET

Witajcie , pod jednym z moich postów czekała na mnie w komentarzach niespodzianka. Dostałam wyróżnienie. Karolcia takowym mnie oznaczyła. Jestem bardzo mile zaskoczona i szczęśliwa z tego powodu. Dziąłcha nieźle poczyna ze swoimi haftami więc zapraszam w odwiedziny na jej bloga.  A oto mój banerek i to już drugi :D





Zgodnie z zasadami wyróżniam kolejne 5 blogów , które nie posiadają 200 obserwatorów. Oj moja lista jest spora ale mam moje faworytki.... tadammm a o to moje farciarki  
1. Magdalena początkująca blogerka ale nie hefcikująca, lubię jej refleksje i przemyślenia
2. Beatka zwariowana, zbiera grzyby o zmroku hehehe
3, Asia przepiękne zdjęcia ślubne, ale między innymi przepiękne prace
4, Zaradne kobitki  polecam, polecam
5, Neilii rewelacyje królikasy heheh

gratuluję moim słitaśnym wybrańcom

7 komentarzy:

  1. Dziękuję !!!! Jest mi bardzo miło!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zaradne kobitki" dziękują bardzo słodko za wyróżnienie:) jest nam niezmiernie miło:) pozdrawiam i zapraszamy do udziału w inicjatywach ogłaszanych na naszym blogu:)
    Pozdrawiamy serdecznie Zespół TH

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z powodu wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo czuję się zaszczycona !!! :D

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...