czwartek, 25 października 2012

Druga odsłona stwora i Halloween :D

Troszkę mojego stwora przybyło, teraz wyszywam pojedynczą nitką, są to kolory zieleni, jak widać troszkę się zlewają z kolorem kanwy ale o to mi chodziło. Kolor ten będzie w środku postaci, więc nie będzie problemu w efekcie końcowym. Wydaje mi się że stosowanie w wyszywaniu zmiany ilości nici wpływa na trójwymiarowość pracy. 







Teraz zdradzę co to za praca będzie.




Na jednej z wystaw Haftu strasznie zauroczyła mnie ta praca.... zresztą moim dzieciaczkom też spodobał się ten czarodziej. Długo mi zajęło znalezienie tego wzoru, bo pod wykonaną pracą nie było żadnej informacji na jej temat 



Oryginał wykonuje się na granatowej kanwie, praca którą widziałam wykonana na białej, ja wybrałam zieleń, aby bardziej wtapiał się osobnik w morską otchłań .... 


A teraz zmieńmy temat
Niedawno zakupiłam mulinkę świecącą w ciemności DMC  E940... idealnie na Halloween . I tak powstaje oto to świecące dzieło



To będzie świecąca w nocy straszna poducha strachula... chłopaki nie mogą już doczekać się jej finiszu. Powiedzieli że będą się nią rzucać wieczorem w łóżkach..... oby przetrwała ... hehehe



Żaden dzień nie jest podobny do drugiego, każde jutro kryje w sobie cud, magiczną chwilę, która burzy stare światy i tworzy nowe gwiazdy." /Paulo Coelho/



3 komentarze:

  1. Aniu, zaintrygowałaś mnie wybierając zieloną kanwę na tło. Nie mogę doczekać się efektu końcowego... Już teraz zapiera dech!
    Praca postępuje :))

    Mulina świecąca w ciemności... Czego to się człowiek w odwiedzinach nie dowie ;D
    Ekstra pomysł z poduchą!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale będzie cudowny hafcik, a poducha strachula to świetny pomysł :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta poducha kapitalna, a hafcik będzie przepiękny:)O tej mulinie świecącej w ciemności w ogóle nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...