środa, 29 sierpnia 2012

Zajcowo :D

Witajcie. Naszło mnie ostatnio aby w końcu stworzyć pierwszą zakładkę. Chwila idealna ponieważ, przeczytałam Edwarda i musiałam go eksportować do innej osóbki. Z tymże oto faktem powstał taki oto mój wytwór hafcikowy....




brzegi obszyłam maszynowo, bo nie wiem jak się wykańcza takie prace .....




A tak prezentuje się w Edwardzie :D




Jest to pierwsza w moim życiu zakładusia i to nie dla mnie. Mam nadzieję że prezencik obdarowanej się spodoba :D  oby ci dobrze służyła ....

Druga też powstanie gdyż  natchnęło mnie ostatnio aby o 6 rano czytać książki.... tym razem romansik.... pobujam troszkę w obłokach i pomaże sobie o idealnym facecie w idealnym świecie ahhhh   .... znienawidzę przez to mojego małżona hahahhahah   





"Możesz założyć sukienkę od Armaniego, najdroższe buty jakie znajdziesz, torebkę z diamentami, spędzić cały dzień u fryzjera i wizażystki, ale i tak nie będziesz najpiękniejsza, bo beż uśmiechu na twarzy to wszystko jest bezwartościowe. Uśmiech to jedyne co potrzebujesz by pięknie wyglądać"

3 komentarze:

  1. Fajny króliś wyszedł, i zakładka taka inna niż wszystkie :) A co do bujania w obłokach.. każdej z nas się to zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa zakładka i bardzo ładna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zakładka, baaaardzo oryginalna!!!

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...