poniedziałek, 11 czerwca 2012

Kolejny konkurs oraz misiaki z serduchem

Witajcie. Jak nic znowu zgrzeszyłam i zapisałam się na twórczy konkurs wakacyjny. Tym razem organizuje go Edyta



Konkurs taki jak poprzedni. Coś wakacyjnego, może być dowolna forma ale robótkowa czyli handmade. Czyli moja ulubiona forma. W poprzednim projekcie niestety nie udało mi się wygrać, ale dzięki niemu stworzyłam coś co mi się przyda i z wielką radością i ochotą stwarzałam owe dzieło. Tym razem podumam troszkę dłużej nad moim nowym projektem aby skomponować coś co będzie pasowało do mojej sentymentalnej podusi.  Wiąże się z tym chyba kolejna wyprawa do mojej ulubionej pasmanterii w Galerii Przymorze, aby zaczerpnąć inspiracji. Za każdym razem moje wizyty kończą się owocnie hehehhe no bo komu nie. 

Ostatnio przywitała mnie paczuszka w domku. Moje dzieciaczki strasznie się ucieszyły wraz z siostrzenicą z jej zawartości.


Jest to wygrana  - w rozdawajce całorocznej

Prześliczne misiole z serduchem. Oczywiście ja przytuliłam serce a brzdące rodzinkę misiolków. Bardzo dziękujemy za prezenty.


Ostatnio pochłonięci jesteśmy naszym EURO piłkarskiej gorączce, codziennie oglądamy i śledzimy wszystkie mecze. Jako mama trójki chłopaków nie mam innego wyjścia.  Ostatnio nawet zaszliśmy aż pod naszego bursztynka, duma i chwała Gdańska. Uważam że mamy najładniejszy stadion. 






 Byliśmy tam tuż przed meczem Hiszpania - Włochy..... Kibice poprzebierani, w większości Hiszpańscy turyści.... Ale przygoda była...... 

"Jestem samolubna, niecierpliwa, troche niepewna siebie. Popełniam błędy, tracę kontrolę i czasem jestem trudna do zniesienia. Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie, kiedy jestem najgorsza to cholernie jestem pewna, że nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza."

3 komentarze:

  1. Też się skusiłam na konkurs, teraz musimy się spotkać na twórczej kawuni ;) Gratuluję wygranej, fajowe misiolki, a wyprawa na pewno niezapomniana, ja sama spotkałam wczoraj paru wesołych hiszpańskich kibiców na zakupach.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne misie. Zapraszam do mnie na zabawę w 11 pytań. Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...